środa, 5 grudnia 2012

Mama ma czas wolny!

Ostatnio mam wrażenie, że czas nieubłaganie pędzi do przodu a ja zdecydowanie nie jestem w stanie dotrzymać mu kroku. Odkąd wróciłam do pracy, cała moja uwaga skupiona jest na utrzymaniu porządków w domu i doglądaniu mojego małego Pączka. W pracy idzie mi świetnie, obowiązki nie są skomplikowane ani wyczerpujące, koledzy i koleżanki w porządku... Czego chcieć więcej? Ot, może odrobiny dłuższej doby, żeby wystarczyło czasu na wysypianie się... ;) Już tylko 2,5 tygodnia zostało do pierwszych urodzinek Gabrysi!

Kiedy jednak nadchodzi wieczór, codziennie staram się zrobić coś dla siebie. To dla mnie bardzo ważne, by nie zwariować od obowiązków i nie zapomnieć, że oprócz bycia mamą, jestem przede wszystkim kobietą i chciałabym zrobić coś dla własnej satysfakcji ;) Ostatnio pochłonęło mnie czytanie książki, ale zainteresowań mam wiele...

Lubię szydełkować, chociaż to takie "niemodne" i raczej kojarzy się z paniami sporo dojrzalszymi ode mnie ;) Niestety, nic nie poradzę na to, że zajęcie to odpręża mnie i daje niesamowitą satysfakcję kiedy trzymam w rękach gotowe dzieła. A powstało ich już trochę :)))




Kolejny z moich "koników" to aranżacja wnętrz! Uwielbiam stylizowane przestrzenie, pełne ciekawych połączeń kolorów, miękkich tkanin, niebanalnych rozwiązań... Godzinami mogłabym oglądać projekty i sama je tworzyć, snując plany na przyszłość o tym, jak kiedyś będzie wyglądał nasz własny dom...

Trzecią z pasji jest scrapbooking, czyli tworzenie niebanalnych kartek, albumów lub tego, co tylko wpadnie do głowy ;) Możliwości są nieograniczone, nie istnieją żadne granice ani ramy szufladkujące kreatywność. Przede wszystkim jest to jednak dla mnie fantastyczna zabawa, która z każdym kolejnym projektem uczy mnie czegoś nowego! Jestem autorką bloga Kreatywna Wyspa, gdzie możecie zobaczyć większość moich prac.





Myślę, że każdy z nas powinien mieć coś "swojego", odskocznię od codzienności, rzecz dającą możliwość rozwoju i relaksu. Przecież to takie oczywiste i jednocześnie takie ważne, by mieć kawałek przestrzeni i czasu tylko dla siebie. Warto o tym pamiętać; wszystko to sprawia, że pozbywamy się poczucia stagnacji i nudy, które towarzyszą monotonnej codzienności. Wystarczy ruszyć głową, a codzienność staje się dużo przyjemniejsza! I od razu uśmiech pojawia się na zmęczonej, maminej twarzy :)

A jakie Wy macie pasje? Czego jeszcze o Was nie wiem?... :)


4 komentarze:

  1. Wszystko piękne! Karteczki mnie zauroczyły! :-)

    Ja też lubię szydełkować (aczkolwiek zdecydowanie bardziej od szydełka wolę druty) ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie druty to "czarna magia", próbowałam parę razy się nauczyć ale niestety nie idzie mi to... A szkoda, bo ściegi na druty są przepiękne! No i sama robótka wygląda jak spod maszynki, co estetycznie bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    2. W gruncie rzeczy to nie taka trudna sprawa, jak się wydaje, bo wszystko bazuje na dwóch rodzajach oczek - prawych i lewych - wystarczy je opanować... no i kombinować ;)

      Usuń
    3. Niby tak... Z szydełkiem zresztą jest podobnie ;) Ale mimo wielu wspólnych aspektów, jakoś druty mnie onieśmielają...

      Usuń