środa, 16 stycznia 2013

Versatile Blogger Award





Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie Versatile Blogger Award od Mamy Maksa oraz Anluny. Bardzo mi miło za taki zaszczyt i oczywiście, przystępuję do zabawy! :)





Szczegółowe zasady zabawy są następujące:
 
 Każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 
Postanowiłam nominować następujące blogi :)
  1. Szymek Rules! 
  2. Aleksy pierwszy 
  3. Zmęczona mama 
  4. Stylishmammy 
 Tylko cztery blogi... Przyznam szczerze, że nie mam zbyt wiele czasu na czynne śledzenie innych blogów w sieci, poza tymi, które już zdążyłam poznać i pokochać ;) Pewnie w przyszłości pojawi się ich więcej, a tymczasem...

7 faktów, których o mnie nie wiecie:

  1. Moim wielkim marzeniem było studiowanie aktorstwa. Zdawałam do Akademii Teatralnej w Warszawie, niestety chyba nie przypadłam do gustu... ;)
  2. Uwielbiam czytać! Głównie literaturę obyczajową, współczesną.
  3. Czynnie udzielam się na kilku dużych forach internetowych :)
  4. Przed urodzeniem Gabrysi, marzyły mi się... trojaczki. Dobrze, że Ten Na Górze miał dla mnie inne plany... ;)
  5. Zawsze marzyłam o napisaniu książki... Tylko ten lęk, że nikt nie będzie chciał przeczytać... ;)
  6. Uwielbiam koty!
  7. Najchętniej zamieszkałabym w jakiś ciepłych krajach, jestem niesamowicie "ciepłolubna"...
     

2 komentarze:

  1. Ad 5 :)
    a ja bym chętnie przeczytała!! więc proszę nie porzucaj tego pomysłu!!

    no i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś... ;) W nastoletnim wieku coś tam kiedyś naskrobałam, ale daleeeko tej historii do tego, czym chciałam, aby była ;)

      Usuń