poniedziałek, 4 lutego 2013

Album dla Emilki

W 2011 roku, na kilka dni przed Sylwestrowym szaleństwem przyszła na świat Mała Dziewczynka, której dano na imię Emilia.

Emilka jest córką mojej bardzo dobrej Koleżanki, poznanej dzięki postępowi technologicznemu, czyli krótko mówiąc - przez internet. Razem z Nią przeżywałyśmy nasze ciąże, kibicowałyśmy sobie przy porodach i w pierwszych miesiącach naszego rodzicielstwa, dzieląc się radościami, smutkami, wątpliwościami i wszystkim tym, z czym stykają się świeżo upieczeni rodzice. Z większymi i mniejszymi przebojami dotrwałyśmy do pierwszych urodzin naszych córek, które postanowiłam uczcić, ofiarowując Emilce własnoręcznie wykonaną pamiątkę z okazji Roczku. Tak powstał album okolicznościowy - Pierwszy Rok życia Emilki :) Za zgodą Koleżanki i zarazem mamy Małej Solenizantki, przedstawiam Wam efekty tej pracy w postaci zdjęć, które otrzymałam, gdy album zapełnił się zdjęciami prześlicznej Emi :))






















W pracę nad albumem włożyłam wiele serca i mam nadzieję, że również po latach będzie cieszył oczy Emilii i jej Rodziny. No i że... wytrzyma upływający czas ;) To pierwszy w "mojej historii" dziecięcy album na zdjęcia, ale zapewne nie ostatni. W głowie wciąż kłębią się dziesiątki pomysłów na kolejne ;)

Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego, Emilko!

6 komentarzy:

  1. pięknie to zrobiłaś sto lat dla Emilki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolcia, jesteś nie tylko utalentowana, twórcza i ambitna, ale też bardzo pracowita! Dziękujemy, Kochana :*
    PS. Miej na uwadze moje zamówienie dla fasolki mojej przyjaciółki, za którą trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo ja zazdroszcze takiego albumu.
    Violett

    OdpowiedzUsuń