środa, 24 października 2012

Już 10 miesięcy razem!!! ♥

Dzisiejszy dzień przyniósł dwie fantastyczne okazje do świętowania.

Po pierwsze - równo dwadzieścia pięć lat temu moi Rodzice stanęli na ślubnym kobiercu i przed ołtarzem przysięgali sobie miłość i wierność aż po grób. Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego Święta, Kochani! Życzymy Wam kolejnych lat w zdrowiu i wzajemnej miłości! ♥

Drugą okazją jest mijające dziś 10 miesięcy życia naszej kochanej Córeczki :) Doprawdy, nie mam pojęcia kiedy one minęły... Czas leci tak szybko!
Dopiero leżała nagusieńka, przytulona do mnie tuż po porodzie...
Dopiero pierwszy raz uśmiechnęła się do mnie świadomie...
Pierwszy dzień, kiedy przestała kurczowo zaciskać piąstki, a zaczęła chwytać zabawki...
Pierwszy raz, gdy spróbowała czegoś innego niż mleko - zachwytom nie było końca!
Pierwsze słowa... "Baba", "tata", "mama"... Pierwsze zabawy w wannie i na kocyku...
To wszystko dzieje się tak szybko!!!

Jeszcze chwila i Młoda skończy ROK. Jest już na prawdę dużą dziewczynką.

Lubi czytać bajki, śpiewać piosenki i turlać się po łóżku rodziców. Wstaje rano o 7:00 lub 8:00 i grzecznie bawi się sama, aż mama nie odsłoni okien i nie przytuli oznajmiając, że wstaje nowy dzień. Pięknie wcina mleko kilka razy w ciągu dnia, ale zdecydowanie najbardziej przepada za owockami i jogurcikami (które dostaje od tygodnia). Z jedzeniem obiadków też nie ma problemu, jeżeli tylko nie wyczuje w nich brokuła... ;) Uwielbia się kąpać i prowadzić kąpielowe rozmowy z gumową kaczką. Uczy się samodzielnego jedzenia i korzystania z nocniczka, mamy już pierwsze sukcesy w obu tematach! ;) A najbardziej na świecie lubi bawić się i broić z rodzicami!!! No i... oczywiście... oglądać telewizję...


A czasami, jak widać, można oglądać tv i "czytać" jednocześnie... ;)
I jeszcze trochę mojej 10-cio miesięcznej panienki ;)


4 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji 10ciomiesięcznicy ;)
    Śliczna mała Myszka.
    Oj niestety czas nam tak szybko ucieka, najbardziej widać to na dzieciach. Nim się obejrzymy a będą już dorosłe. Moja córcia jest o 5 mscy starsza od Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ona cudna :)))
    Najlepszego :*
    Nam już dwa lata minęły od kiedy synek jest z nami a ja nie wiem kiedy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka!!! Widzę,że pożera książki jak mój synek...hehehe ;) Nigdy się nad tym nie zastanawiałam...ale dzieci są w tym lepsze niż chomiki;)Pozdrawiam Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. czas z Maleństwem płynie tak szybko, czasem chciałoby się go zatrzymać... każdy dzień to wspaniała przygoda, Córcia jest cudna nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń