wtorek, 6 listopada 2012

Mama czy Tata?

Już od dłuższego czasu prosiłam Teściów o przysłanie mi zdjęcia Małża z wczesnych lat dziecięcych...

Doczekałam się w miniony weekend!

Zdjęcie te potrzebne mi było do skomponowania w trzyczęściowej ramce, która od jakiegoś czasu stoi pusta w oczekiwaniu na fotografie. Jutro planuję się wreszcie wziąć za zaległości (sterto prasowania, przybywam!)... Do ramki wsadzę zdjęcie Gabrieli, a po bokach - fotki Małża i moje w podobnym wieku. Powstanie kompozycja pod hasłem - "Do kogo jestem podobna?"

No właśnie - do kogo Gabrysia jest podobna Waszym zdaniem?

Do Taty...

...czy może do Mamy?

Oceńcie sami! :)))
Bardzo ciekawią mnie Wasze opinie... :)

7 komentarzy:

  1. Ja stawiam, że do taty. Nawet minki te same :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy po mamie, mimika po tacie :)
    Mix tego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciężka sprawa, ale chyba jednak bardziej do taty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie mega mieszanka :)))) ale chyba bardziej podobna do mamy :)))) super pomysł z tą potrójną ramką!! Ogólnie miło czyta się Twojego bloga :)))) zapraszam również do siebie :)
    http://w-sumie-czemu-nie-by-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie bardziej podobna do Taty :) będzie miała powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń